7 Şubat 2013 Perşembe

2. Mim

herkese merhaba ,
sevgili yasemin kokulu hayat beni mimlemiş. kendisine teşekkür edip sorulara geçiyorum:

1.Burcunuz Ne ? Burcunuzun en çok hangi özelliğini taşıyorsunuz?
Oğlak burcuyum ama çoğu özelliğini taşımıyorum. Ne ciddiyim ne de düzenliyim :) yükselenim kova.

2.Asla vazgeçemem dediğiniz şey ne ?
İnternet

3.Şu da olsaydı hayatım harika olurdu dediğiniz bir şey ?
Babam hayatta olsaydı herşey daha güzel olurdu .

4. Favori film / Diziniz hangisi ? Neden ?
Favori film "titanik " gerçek bir hikaye olduğu için beni çok etkilemişti .
Favori dizi "asmalı Konak " bahar la Seymen'in aşkına bayılıyordum.

5. En sevdiğiniz kelime nedir ?
Pek çok şey vardır ama ilk aklıma gelen "gezmek"
6. Garip huylarınız neler ?
Kahvaltı yapmam. Güne duble Türk kahvesiyle başlarım mutlaka.

7. Şimdiye kadar en çok para ödediğiniz şey ne ?
Bundan yaklaşık 10- 15 yıl önce internet bu kadar yaygın ve ucuz değilken kotayı aşıp çok internet parası ödemişliğim vardır .

8. Hassasiyetiniz olduğu bir şey var mı ?
Şu an gündemimde olan bir konu olduğu için ilk aklıma gelen ;Sürekli şikayet eden insanlara karşı hassasiyetim hatta alerjim var. Onların yaydığı negatif enerjiden kurtulmak istiyorum ama iş yeri ortamında ne yazık ki mümkün olmuyor .

9. Yanınızdan ayıramadığınız eşyanız hangisi ?
Cep telefonum ve internetim :)

10. Neleri özlüyorsunuz ?
Üniversite yıllarımı özlüyorum .

11. Şu An .... olsa Sevinirim? Boşluğu doldurun...
Şu an bi nissan micram olsa ne çok sevinirdim :)

Hakkınızda 11 gerçek;
1- Et yemeden yaşayamam . Sabah kalkar kalkmaz döner yiyebilirim.
2- Kafama birşeyi takarsam mutlaka yapmalıyım . O şeyi yapmadan rahat uyuyamam.
3- Böceklerden acayip korkarım. Küçücük bir böcekten çığlık çığlığa kaçabilirim .
4- Burnum sürekli soğuktur.
5- temiz evi severim , temizlik yapmayı sevmem.
6- Saçlarımı hiç kurutma makinesiyle kurutmam.
7- Renk takıntım vardır . Ev dekorasyonunda da giyim kuşamda da renkler birbiriyle uyumlu olmalı .
8- kendimi 18 yaşımda hissediyorum .
9- kek, kurabiye yapmayı çok seviyorum ama yemeği sevmiyorum çok şükür :)
10- her gün mc donalds da hamburger yiyebilirim.
11- tv izlerken canım sıkılıyor.


Mimi cevaplarken ne kadar garip huylarım Varmış dedim:)
Ben de
Saadet-i blog( www. Saadetiblog.com) ve
Bir anneden kartpostallar (www.birannedenkartpostallar.blogspot.com)
Mimliyorum .
Herkese sevgiler ...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel cevaplar :)

pembe kalpler dedi ki...

Teşekkür ederim Cnm;)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

tesekkur ederım canım yanıtladığın ıcın:)
ınternetten vazgecemıyoruz aynen:)) et yemeğı bende cok severım ınsan doyduğunu anlıyor:) sevgıler

pembe makara dedi ki...

Canım bu mimler birbirimizi ve kendimizi daha iyi tanımamıza neden oluyor:))sevgiler...

Demlenmisyasam dedi ki...

Keyifle okudum... :) sevgiler...

pembe kalpler dedi ki...

Aynen senin gibi düşünüyorum Cnm. Sevgiler ...

pembe kalpler dedi ki...

Teşekkürler:) sevgiler...