17 Mart 2013 Pazar

İlk butik pasta deneyimi:)

Herkese merhaba ,
Dün annemin günü vardı ve misafirlere özel bir pasta yapmak istedim. Şeker hamuruna iyice alışmak için bu tür fırsatları da kaçırmak istemiyorum açıkçası:)
Pasta kaplamak kurabiyeden daha kolaymış . Tabi basit bir model yapınca öyle düşünmem çok normal . Ama o komplike modelleri yapmak sabır ister heralde. Eğer bu işi devam ettirmek istersem figürleme kursuna da gitmek istiyorum bakalım .
Ne giydime gelince ;Geçen gün almış olduğum pembe şifon bluzum ve yaka kolyelerimden biriyle kombinledim.
Evet şimdi gelelim fotoğraflara...









13 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık..zor oldu mu bari..:)

Unknown dedi ki...

çook şıksın öncelikle :)
bu ilkmi inanmam çook güzel olmuş amaa :)

ebrununmutfagindan dedi ki...

gayet başarılı yaptıkça her seferinde daha iyi olacaktır ve bir gün sen bile yaptıklarına inanamazsın

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

ilk denemeye rağmen çook çok güzel oluş bence tebrik ederim :)

pembe kalpler dedi ki...

Teşekkür ederim;) zorlanmadım aksine çok eğlendim .

pembe kalpler dedi ki...

Ay Cnm çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim .

pembe kalpler dedi ki...

Teşekkür ederim . Umarım dediğiniz gibi olur;)

pembe kalpler dedi ki...

Çok teşekkür ederim Cnm.

Gurme Şirine dedi ki...

Canım ilk deneme icin cok basarılı...
Fiyonk olayını bende begeniyorum...
Yandaki kelebekleri görmedim sanma :)
Ellerine saglık tatlım....

Gurme Şirine dedi ki...

Unutmadan sende cok şıksın canım :)
Seni süslü :)

kampet dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel görünüyor.:)ellerinize sağlık..

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ay ay ayyy daha ne olsun şekerim oldukça şık ve göz alıcı bir pasta ve ona uygun bir kombin:)))))ellerine sağlık

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ay ay ayyy daha ne olsun şekerim oldukça şık ve göz alıcı bir pasta ve ona uygun bir kombin:)))))ellerine sağlık