7 Mart 2013 Perşembe

İlk sipariş

Herkese merhaba ,
genellikle sabahları post yazıyorum . Ama bu sefer bekleyemedim sabahı ve gece gece yazıp hemen yayınlamak istedim.
HenüZ acemiliğim devam ediyor olsada ilk sipariş kurabiyelerimi yaptım.
Ee böyle böyle acemiliği atacağız di mi ama :)
Benim kurabiye işine merak saldığımı duyan Doktor arkadaşımız kliniğinde çalışan bayan personele yarın dağıtılmak üzere kurabiye yapıp yapamayacağımı sordu ve ben hemen " tabiki seve seve " diyerekten başladım çalışmalara .
Ortaya bunlar çıktı . Dediğim gibi henüz çok yolun başındayım ama inş . Daha iyi olacak .
Bana deger0130@gmail. Com adresinden ulaşabilirsiniz .
İnstagram kullanıcı adım: zdozkan
Musmutlu rüyalar görün ,
Herkese iyigeceler ...










19 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun, inşallah bol bol siparişler alırsın canım :)

Unknown dedi ki...

hayırlı olsuun daha nice siparişlere,çok da gğzel olmuşlar hekresin beğeneceğinden eminim :)

Ayşegül dedi ki...

Hayırlı olsun:)

Bol siparişlerin olur inşallah

pembe kalpler dedi ki...

Amin cnm, Çok teşekkür ederim :)

pembe kalpler dedi ki...

Beğenmene sevindim cnm:)

pembe kalpler dedi ki...

Âmin inş . Çok teşekkür ederim :)

ebrununmutfagindan dedi ki...

yaptıkça daha geliştirirsin kendini bir gün gelir yaptıklarına aldığın siparişlere sen bile inanamazsın yeter ki iste

pembe kalpler dedi ki...

Ne güzel söylemişsin. İnş. Öyle umuyorum. Çok teşekkürler

Cansın Ekşi dedi ki...

Blogumdaki çekilişe beklerim!İtalya'dan aldığım kozmetikler var :)

visnetadindaa.blogspot.com

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Çok cici olmuş kurabiyeler
Ellerinize sağlık
Sevgiler:)

pembe kalpler dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler :)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim. Çoook beğendim hemen izlemeye aldım.
Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Sevgiler:))))

GezginAnne dedi ki...

Muhteşem görünüyorlar. Elinize sağlık!

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Cok guzel olmuslar ellerine saglik,devami bol bol siparislerle gelir insallah,sevgilerimle

pembe kalpler dedi ki...

Çok teşekkür ederim , inş:)
Sevgiler ...

Gurme Şirine dedi ki...

hayırlı olsun tatlım...
bence çok başarılı olmuşlar...
bende zaten kurabiyede fiyonk detayını çok seviyorum :)
bayıııldım :)
ellerine sağlık...

pembe kalpler dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hemen geliyorum :)

pembe kalpler dedi ki...

Sağol şirinem, o senin güzel görüşün ;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyyyy şimdi ne heyecandır bu ,ilk alınan sipariş ne güzeldir.inşallah bol teşvik ve bol siparişli kurabiye pastaların olur:)