14 Ocak 2013 Pazartesi

1-2-3 ses veriyorum

Herkese merhaba,
Uzun zamandır ses veremedim. Yoğun günler geçiriyorum. Her an aklımda burası ama ne yazık ki vakit bulamadım.
Eşim askerde olduğu için annemde kalıyorum ve onun bilgisayarındaki sürüm eski olduğu için blog a resim ekleyemiyordum.uzun zamandır ses veremememin bir sebebi de budur. ( hemen bilgisayarın üstüne atıverdim suçu :) Bu postu da şu an telefonumdan giriyorum.
Paylaşmak istediğim o kadar çok şKey vardı ki oysa. Eşimin yanına Kıbrıs'a gittim, geçtiğimiz hafta dolu dolu bi İstanbul gezisi nasip oldu .
Haa bu arada bir de yaka kolye akımına kaptırdım kendimi. Bir arkadaşımın butiği için yaka kolyeler yapmaya başladım .En kısa sürede paylaşıcam inş.
Bir de en güzeli eşim 2 gün sonra geliyor :)
Kafam karışık, gelmeden bir sürü şeyi yetiştireyim derdindeyim.
Anlayacağınız tatlı telaşlar içindeyim dostlar :)-
İnş. Selamete ereyim yine sizlerle olacağım.
Herkese sevgiler...

2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim Allah kavuştursun...
ama zaten 2 güne geliyormuş...
bu senin için güzel bir haber :))
hadi bakalım yeni postlarını bekliyorum.....

Unknown dedi ki...

AAAA GÖZÜNÜZ AYDIN:) GELDİM AMA GELEMEDİNİZ HEYACAN VARMIŞ DEMEKKİ...VEYA PİŞMANMI OLDUNUZ AFYONLU TEYZENİZLE TANIŞTIĞINIZA...BAK TEKRAR GELDİM GÖZ AYDIN HATIR SORUNA